ABOUT YOU je ponosan na sjajno lansiranje prije godinu dana u Hrvatskoj, što je pokazao kroz vrlo posebnu i kreativnu kampanju: Tijekom srpnja, modna internet trgovina pozvala je svoje potrošače da podijele s njima kreativne, samostalno osmišljene videe u kojima prikazuju zašto vole ABOUT YOU te dobiju priliku za osvojiti 500.000 kn. Nakon što su pobjednici odabrani, njihovi videi su korišteni u marketinške svrhe, uključujući TV spot za proslavu kampanje u rujnu.
Svi su bili pozvani da objave kreativne videe u kojima pokazuju što vole kod ABOUT YOU i što ih potiče kod branda na WOOHOO! Zauzvrat, svaki je sudionik dobio vaučer od 50%. Među više od 2.000 prijavljenih videa odabrani su pobjednici koji će sudjelovati u drugoj fazi u velikoj TV kampanji koja počinje 1. rujna.
“Činjenica da nam nakon samo godinu dana što ABOUT YOU postoji u Hrvatskoj, gotovo desetina stanovništva vjeruju kao kupci sigurno je nešto što je vrijedno proslaviti i napraviti kampanju o tome. Za nas je najvažnije staviti kupce u središte kampanje, ne želimo ih samo angažirati već ih pustiti da govore sami za sebe”, istaknula je Femke Bohling, direktorica branda i oglašavanja u ABOUT YOU.
Ovaj kreativni koncept ne samo da ima siguran i pozitivan učinak na imidž branda, već na vrlo vjerodostojan način pokazuje percepciju i vrijednost modne internet trgovine u Hrvatskoj na vrlo autentičan način. Podijelivši kampanju u dvije faze, ABOUT YOU je spojio s jedne strane vrlo prirodan pristup u prvoj fazi gdje se ljudi prijavljuju na natjecanje te s druge strane vrlo aktivan pristup u drugoj fazi, s jasnim fokusom na pridobivanje novih kupaca i uvjeravanje preostalih 90% populacije da testiraju ABOUT YOU.
ABOUT YOU je u prvoj fazi uspio dovesti više od 130.000 ljudi na stranicu napravljenu samo za kampanju, od čega je 2.000 ljudi podijelilo vrlo inovativne videe u kojima prikazuju privrženost ABOUT YOU. Sve prijave su pregledane od strane kreativnog tima ABOUT YOU koji je odabrao najsmješnije, najluđe, najšašavije i najkreativnije ili dirljive videe koji će postati dio TV kampanje u rujnu. Kampanju podržava više od 60 poznatih influencera, kao što su Ella Dvornik (@elladvornik), Marijana Batinic (@marijanabatinic), Kristijan Iličić (@kristijanilicic) i Mirsad Kadić (@mirsad.kadic) koji promoviraju natječaj putem Instagrama i TikToka. Putem tih kanala, internetski pionir je u Hrvatskoj imao najveći doseg u dobnim skupinama između 18 i 25 godina (generacija Z).
2020. godine ABOUT YOU je na hrvatsko tržište ušlo s vrlo snažnom kampanjom koja je uključivala teaser fazu te se nastavila velikim predstavljanjem i od tada se etablirala kao najvažnija modna platforma u državi. Budući da se koncept kampanje ABOUT YOU WOOHOO pokazao kao vrlo uspješan, bit će proširen i na druga tržišta.
FOTO: PROMO